ЗМІ про нас

5 прийомів для продажу нішевих продуктів – Ольга Семченко

Ольга Семченко, директор департаменту маркетингу S.Group, поділилася з Agroportal п’ятьма прийомами для продажу нішевих продуктів.

Bez-imeni-12-4
Український харчопром різноманітний і конкурентний в будь-якому сегменті. При цьому на ринку є і своя градація – продукти невідкладні, вторинні і супутні.

Супутні товари – не першої необхідності – продавати найбільш важко. Рецептом для збільшення продажів такої продукції в умовах кризи поділилася директор департаменту маркетингу S.Group Ольга Семченко . Її рекомендації будуть корисні для представників різних напрямків нішевого виробництва.

S.Group – один з найбільших в Україні виробників снеків під брендами SEMKI, Snekkin, «Козацька слава».

У числі перших прийомів залучення і утримання уваги до продукції Ольга Семченко назвала винагороду за покупку . Різноманітні акції та бонуси здатні зацікавити споживача. Мета – не стати першим товаром в черзі, від якого відмовиться покупець, «затягуючи пояс».

«Не дивлячись на те, що середня сума, яка витрачається на снеки в день, не перевищує 7-10 грн, навіть в обмін на цю невисоку ціну споживач отримує бонуси. Залежно від цільової аудиторії це можуть бути поповнення на телефон, іграшки, електроніка, скейтборд, фішки, вкладиші, грошові призи », – розповіла вона.

Ольга Семченко зазначила, що навіть для «простого» виду продуктів – снека важливо співзвуччя з інтересами споживача. Кращий спосіб – спонсорство брендом соціальних проектів . Мерчендазінг, на її думку, також продовжує приносити результат: правильна і зручна для очей покупця позиція товару на полиці збільшить продажі, особливо, якщо попит еластичний. Успішно себе зарекомендували різні методи просування в Інтернет : сайт, конкурси в соцмережах, вірусне відео «тест-драйвів» продукції та ін. – Можливість привернути увагу дитячої та молодіжної аудиторії.

З початком кризи багато виробників харчової продукції стали зменшувати упаковку , знижувати вагу – ще один спосіб не втратити покупця. Те ж відбулося і в снекової групі.

«Грошова виручка в минулому році і продаж в пачках приблизно залишилися на тому ж рівні, що і в попередньому році, а в перші місяці поточного року навіть стали рости. Правда, обсяги в кілограмах поки падають. Однак досвід показав, що споживач на зменшення ваги кожної окремої пачки відреагував досить спокійно. В першу чергу цього могло сприяти принципове рішення не погіршувати якість інгредієнтів », – зазначила Ольга Семченко.

Джерело

назад к новостям
top