Виробництво снеків

Корпорація «S.Group» до складу якої входить компанія «Снек-ЕКСПОРТ» – це національний виробник снеків, що займає лідируючі позиції на європейському та українському ринках фасованих закусок. Продукція корпорації, виробляється виключно з натуральної сировини, вирощеної і зібраної в Україні. Пріоритетними напрямками діяльності є: виробництво снеків, товарів народного споживання та целюлозно-паперової продукції.

Компанія «Снек-ЕКСПОРТ» виготовляє снеки під такими відомими торговими марками: ТМ «SEMKI» –  обсмажене насіння соняшника; TM «Snekkin» – сухарики, грінки і чіпси з яскравим дизайном та унікальними смаками; TM «Козацька слава» – смажений солоний арахіс.
 

chips2

 
Продукція компанії представлена ​​більш ніж у 25-ти країнах,  у США, Канаді, Ізраїлі та ОАЕ включно. Корпорація невпинно продовжує досліджувати нові ринки та має чітку стратегію розвитку. Виробничі потужності  розташовані у Дніпропетровській області. Процес виготовлення снеків включає в себе розробку унікальної рецептури, інтеграцію сучасних технологій та налагодження поставок натуральних спецій. Управління контролю якості корпорації забезпечує суровий контроль якості всієї виробленої продукції  та  стежить за дотриманням відповідних норм та стандартів зберігання продукції.
 
Завдяки  застосуванню сучасного обладнання, процеси виробництва автоматизовані й чітко налагоджені. Торгівельно-виробничий персонал проходить ретельну  підготовку, таким чином, споживач може бути абсолютно впевнений у якості снеків, вироблених корпорацією «S.Group».
 

«Мы собрали команду профессионалов, людей, увлеченных своим делом, способных совершить настоящий прорыв в каждом из направлений бизнеса, принять активное участие в написании новейшей истории независимой Украины.» – говорить генеральный директор корпорації «S.Group»,  Скворцов Віталій Олександрович.

 
Українська компанія «Снек Експорт» станом на 1 серпня 2014 лідирує в чотирьох сегментах: «арахіс» (ТМ «Козацька розвага»), «насіння соняшника» (ТМ «SEMKI»), «фісташка» (ТМ «Мачо» і ТМ «Red pistachio»), «чіпси-пластинки» (ТМ «Kartofan»). Сегмент «картопляні чіпси» представлено ТМ «Мачо». Загальна частка компанії на снекової ринку в 2013 році склала 62,37%. В період 2014-2015гг. планується збільшення темпів продажів і зростання прибутку, в середньому, на 40-55%. Компанія виробляє близько 60 SKU снекової продукції, серед яких 26 – для провідних роздрібних мереж України.