Торгова марка «Fantasy»

Перший випуск продукції під ТМ «Fantasy» – жовтень 2006 року. Мета бренду «Fantasy»: задовольнити зростаючі потреби людей у ​​всіх країнах в чистоті, гігієні і комфорті, створити навколо споживача неповторний світ його «Fantasy».

Основними завданнями бренду є:

– Створення відчуття чистоти, комфорту і затишку;

– Створення гарного настрою;

– Підвищення культурного рівня суспільства в цілому.

Аналізуючи позиціонування торгових марок конкурентів, можна зробити висновок про те, що основні цінності їхніх брендів зав’язані на практичних властивостях here товару: чистота, комфорт, ніжність, м’якість, використання натуральних природних компонентів і т.д.

Безсумнівно, концепція позиціонування бренду «Fantasy» повинна будуватися навколо загальнолюдських цінностей, проте ми робимо наголос не на раціональну, а на емоційну цінність бренду «Fantasy» – створення Alter Ego.

Споживачеві властиво чинити так (по крайней мере, в своїх думках і фантазіях), як йому хотілося б. Назва бренду «Fantasy» спочатку відображає підсвідомий вибір споживача. Вибираючи «Fantasy», споживач віддає перевагу не тільки цивілізованого і захищеному способу життя, а й світу своїх бажань і фантазій.

Споживачі фантазують про чарівною красою, перевагу, успіху, любові і так далі. Бренд «Fantasy» дозволяє мріяти, мислити, фантазувати про світ, який належить тільки йому! Твій світ Fantasy!

f1

f2

f3

f4

f5

f6

f7