Целюлозно-паперова продукція

Компанія «ЧИСТА ПЛАНЕТА» входить в трійку компаній лідерів, що випускають високоякісну продукцію санітарно-гігієнічного та побутового призначення на українському ринку. Виробничі потужності розташовані у Дніпропетровській області. Вся готова продукція проходить випробування у власних лабораторіях на фізико-хімічні параметри відповідності якості.

cbn2
Підприємство прагне досягнення лідируючих позицій на ринках збуту за рахунок:

  • надійності та стабільності якості нашої продукції, що відповідає вимогам споживача;
  • компетентності персоналу компані;
  • виконання нормативних і законодавчих вимог;
  • можливості реалізації інноваційних здібностей співробітників компанії;
  • збільшення асортименту товарів, що випускаються;
  • впровадження та постійного поліпшення результативності системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ та ISO 9001.

Ми робимо все для того, щоб ім’я нашої корпорації та назви наших торгових марок асоціювалися у споживача з якістю, лідерством і професіоналізмом.
Ми прагнемо задовольнити зростаючі потреби людей у всіх країнах у чистоті, гігієні та комфорті шляхом виробництва високоякісної продукції для дому, сім’ї та відпочинку з використанням інноваційних технологій та ефективних засобів управління бізнес-процесами.
Виробничі потужності ТОВ «Чиста планета» зосереджені у м.Дніпропетровську та Дніпропетровській області. На сьогоднішній день компанія має два виробничі майданчики з високотехнологічними лініями від європейських виробників столових та вологих серветок, включаючи власну лабораторію для перевірки якості продукції.

Компанія «ЧИСТА ПЛАНЕТА» входить в трійку компаній лідерів, що випускають високоякісну продукцію санітарно-гігієнічного та побутового призначення на українському ринку. Виробничі потужності розташовані у Дніпропетровській області. Вся готова продукція проходить випробування у власних лабораторіях на фізико-хімічні параметри відповідності якості. За підсумками 1-го півріччя 2014р., частка нашого підприємства на національному роздрібному ринку:

  •    у секторі  «вологі серветки» досягла 17,6%
  •     у секторі  «носові хусточки» – 7,1%
  •     у секторі  «пакети для сміття» – 3,6%